środa, 18 kwietnia 2012

Hej ; )

Hej Wam wszystkim ; ) To jest mój pierwszy blog. Będę go prowadzić o znanych Wam już gwiazdkach, czyli o chłopcach z One Direction. Będę tutaj zamieszczała opowiadania, które są wytworem mojej chorej wyobraźni. Mam nadzieje, że ktoś to w ogóle będzie czytał i będzie się to komuś podobało, jeżeli nie, to nie będę go prowadzić. Postaram się pisać codziennie nowe rozdziały, ponieważ sama czytam opowiadania i strasznie mnie denerwuje kiedy ktoś je rzadko dodaje, a ja już się nie mogę doczekać ; P Nie jestem jakąś fanką 1D, nie szaleje za ich muzyką, jednak lubię czytać opowiadania na ich temat i to mnie zmotywowało do napisania jednego z nich. Życzę  Wam miłego czytania i proszę o komentarze i polecanie mnie ; )
                                                                                                                                         Autorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz